Politică de Confidențialitate

Aceasta Politica de Confidentialitate defineste modul in care noi, MiCasa S.R.L., colectam, stocam si utilizam datele dvs. personale cand accesati sau interactionati cu website-ul nostru micasatravel.ro, si de unde obtinem sau colectam datele dvs.

Aceasta Politica de Confidentialitate este aplicabila din data de 22 Februarie 2022.

Operatorul de date: MiCasa S.R.L. 
 

Cum colectam sau obtinem informatii despre dvs.:
Cand furnizati datele respective prin contactarea noastra, prin accesarea, comandarea sau achizitionarea diferitelor servicii si produse, prin completarea formularului de cerere oferta, prin inscrierea in baza de date a societatii pentru a primi informari de marketing cu privire la serviciile si produsele noastre, prin completarea formularelor online sau offline in vederea inscrierii in campanii publicitare si/sau evenimente (ex: targuri).
Cand accesati site-ul nostru, unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor si altor tehnologii similare.

Ce informatii colectam de la dvs.: 
Nume, detalii contact, informatii din cookie-uri, informatii despre dispozitivul utilizat (spre exemplu tipul de dispozitiv si navigator web), informatii despre modul in care utilizati website-ul nostru (ce pagini ati accesat), data/ora la care ati accesat website-ul nostru si pe ce ati dat click, adresa de IP si toate informatiile aferente acestei informatii.

Cum utilizam datele dvs.: 
Pentru scopuri de business si administrative (in special pentru a va contacta si pentru a procesa comenzile pe care le plasati pe site-ul nostru), pentru a ne imbunatati afacerea si site-ul web, pentru a ne indeplini obligatiile contractuale, pentru a promova bunurile si serviciile noastre, pentru a analiza utilizarea de catre dvs. a site-ului nostru, si in legatura cu drepturile si obligatiile noastre legale.

Dezvaluirea datelor despre utilizatori catre terti: 
Minimul necesar pentru a ne indeplini obligatiile contractuale pe care le avem fata de dvs. - furnizorilor de servicii hoteliere, de transporturi turistice, pentru functionarea afacerii, pentru respectarea obligatiilor legale.

Datele dvs. nu sunt vandute catre parti terte.
Datele dvs. nu sunt transferate in afara Spatiului Economic European.

Cum sunt securizate datele dvs.: 
Prin utilizarea de solutii tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate, criptarea transferurilor de date catre si de la serverele noastre utilizand tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar cand este necesar.

Cat timp sunt stocate informatiile dvs.: 
Nu stocam informatiile dvs. mai mult decat este necesar, in functie de obligatiile noastre legale (ex. pentru a mentine arhive contabile), sau orice alta baza legala pentru folosirea informatiilor (ex: consimtamant, obligatii contractuale, interese legitime) 

Informatii despre perioade specifice de stocare a datelor utilizatorilor se afla in sectiunea Durata stocarii datelor dvs.
 

Folosirea de cookie-uri: 
    Folosim cookie-uri si tehnologii similare de colectare a informatiilor, precum web beacon-uri pe website-ul nostru inclusiv esentiale, functionale, analitice si cookie-uri de targetare. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati politica noastra de cookie-uri aici: https://micasatravel.ro/politica-cookie

Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate si de profilare: 
    Utilizam procese de luare de decizii automate si/sau de profilare. Folosirea instrumentelor Web Analytics, a cookie-urilor, a web beacon-urilor sau a instrumentelor de analiza a log-urilor de server (profilarea) sau utilizarea cookie-urilor de targetare pentru a afisa reclame catre persoanele care viziteaza site-ul dvs. pe alte site-uri web.
 

Drepturile dvs. in legatura cu datele dvs. personale
Sub rezerva anumitor restrictii privind anumite drepturi, aveti urmatoarele drepturi in legatura cu datele dvs. pe care le puteti exercita prin transmiterea unei solicitari scrise la adresa Mi Casa S.R.L – Brasov, Calea Bucuresti, Nr. 59, Brasov, jud. Brasov sau pe email la [email protected]

  • sa solicitati acces la informatiile dvs. si informatii referitoare la utilizarea si prelucrarea informatiilor dvs.
  • sa solicitati corectarea sau stergerea datelor dvs.;
  • sa solicitati limitarea utilizarii datelor dvs.;
  • sa primiti informatiile pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fisier CSV) si
  • dreptul de a transfera informatiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terta parte);
  • sa obiectati asupra procesarii datelor dvs. in anumite scopuri (pentru mai multe informatii, consultati sectiunea de mai jos intitulata 'Dreptul dvs. de a obiecta fata de
  • prelucrarea datelor pentru anumite scopuri'); si
  • sa va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor dvs. in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informatii. 

Va rugam sa retineti ca, daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii si prelucrarii datelor dvs. pe baza consimtamantului dvs. inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul.
In conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protectia datelor, aveti, de asemenea, dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, In special in statul membru de resedinta, locul de munca sau o presupusa incalcare a protectiei generale a datelor Regulament.

In acest scop, in Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

In cazul in care solicitati acces la informatiile dvs., suntem obligati prin lege sa folosim toate masurile rezonabile pentru a va verifica identitatea inainte de a face acest lucru. Aceste masuri sunt concepute pentru a va proteja informatiile si pentru a reduce riscul de frauda de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informatiile dvs.

In cazul in care dispunem de informatii adecvate despre dvs. in dosar, vom incerca sa verificam identitatea dvs. utilizand aceste informatii.

Daca nu este posibil sa va identificam pe baza acestor informatii sau daca nu avem informatii suficiente despre dvs., este posibil sa solicitam copii sau certificate ale unor documente pentru a va putea verifica identitatea inainte de a va putea oferi accesul datele dvs.
Vom putea confirma informatiile exacte de care avem nevoie pentru a va verifica identitatea in circumstantele dvs. specifice daca si cand faceti o astfel de solicitare.


 

Daca aveti intrebari cu privire la aceasta politica de confidentialitate, va rugam sa contactati operatorul de date:
Mi Casa S.R.L – Brasov, Calea Bucuresti, Nr. 59, Brasov, jud. Brasov sau pe email la [email protected]


Informatiile pe care le colectam atunci cand ne contactati

  • E-mail - Cand trimiteti un mesaj la adresa de e-mail afisata pe site-ul nostru, colectam adresa dvs. de e-mail si orice alte informatii pe care le furnizati in acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numarul dvs. de telefon si informatiile continute in orice bloc de semnatura din e-mail).
  • Formular de contact: Cand ne contactati utilizand formularul de contact, colectam: nume, prenume, e-mail, numar de telefon cat si orice alte informatii pe care ni le furnizati atunci cand completati formularul de contact. Daca nu furnizati informatiile cerute de formularul de contact, nu il veti putea trimite, iar noi nu vom primi solicitarea dvs, prin urmare nu vom putea raspunde la intrebarile si mesajele pe care le primim si pentru a pastra evidenta corespondentei.
  • Telefon: Cand ne contactati prin telefon, colectam numarul dvs. de telefon si orice informatii pe care ni le furnizati in timpul conversatiei cu noi. Noi NU inregistram apelurile telefonice.
  • Posta: Daca ne contactati prin posta, vom colecta toate informatiile pe care ni le furnizati in orice comunicari postale pe care ni le trimiteti.


Puteti sa va inscrieti pentru a primi comunicari de marketing de la noi in legatura cu bunurile si serviciile noastre prin e-mail, mesaj text, telefon, si postare, completand formularul si bifand caseta care indica faptul ca doriti sa primiti astfel de comunicari.
Va vom trimite comunicari de marketing in legatura cu bunurile si serviciile noastre numai daca va inscrieti pentru a le primi.

 

Informatii colectate sau obtinute de la terti
In general, noi primim informatii despre dvs. de la terti. Acele parti terte de la care primim date despre dvs. sunt, in general, companii din grup, afiliati, parteneri de afaceri sau persoane care achizitioneaza serviciile noastre (si) in numele dvs..
De asemenea, este posibil ca terti cu care nu am avut niciun contact prealabil sa ne ofere informatii despre dvs. Informatiile pe care le obtinem de la terti vor fi, in general, numele dvs. si detaliile de contact, dar vor include orice informatii suplimentare despre dvs. care ne vor fi furnizate.

Consimtamant: in cazul in care ati cerut ca o parte terta sa ne dezvaluie informatii despre dvs. si scopul de a dezvalui aceste informatii nu are legatura cu indeplinirea unui contract sau a unui serviciu de catre noi catre dvs., va vom procesa informatiile pe baza consimtamantului, pe care il acordati solicitand partii terte in cauza sa va transmita informatiile catre noi.
De exemplu, vom avea un interes legitim in prelucrarea informatiilor dvs. pentru a ne indeplini obligatiile care decurg din subcontractul cu partea terta, in cazul in care partea terta are contractul principal cu dvs. Interesul nostru legitim este indeplinirea obligatiilor noastre in cadrul subcontractului nostru.
In mod similar, parti terte pot transmite informatii despre dvs. catre noi daca ati incalcat sau ati putea incalca oricare dintre drepturile noastre legale. In acest caz, vom avea un interes legitim in prelucrarea acestor informatii pentru a investiga si a urmari orice astfel de potentiala incalcare.

Daca primim informatii despre dvs. din greseala
Daca primim din greseala informatii despre dvs. de la o parte terta si/sau nu avem o baza legala pentru prelucrarea acestor informatii, vom sterge informatiile dvs.

Informatii obtinute de catre noi de la parti terte
In anumite circumstante (de exemplu, pentru a verifica informatiile pe care le detinem despre dvs. sau pentru a obtine informatiile lipsa de care avem nevoie pentru a va oferi un serviciu), vom obtine datele despre dvs. din anumite surse accesibile publicului, atat din UE, cat si din afara UE, cum ar fi  institutille / autoritatile publice.
In anumite circumstante, vom obtine, de asemenea, informatii despre dvs. din surse private, atat din UE, cat si din afara UE, cum ar fi: firme de asigurari. Aceste date vor fi prelucrate doar cu acordul dvs. explicit.

Motivul pentru care este necesara pentru incheierea unui contract: daca ati incheiat un contract sau ati cerut sa incheiem un contract cu dvs. in anumite circumstante, vom obtine informatii despre dvs. din surse publice pentru a ne permite sa intelegem afacerea dvs. si sa furnizam servicii la un standard suficient pentru dvs. De exemplu, vom obtine si/sau verifica adresa dvs. de e-mail de pe site-ul dvs. web daca ne cereti sa va trimitem informatii prin e-mail si nu avem sau avem nevoie de confirmarea adresei dvs. de e-mail.
Interesele legitime: in anumite circumstante, vom avea un interes legitim de a obtine informatii despre dvs. din surse publice si private. De exemplu, daca ati incalcat sau suspectam ca ati incalcat oricare dintre drepturile noastre legale, vom avea un interes legitim de a obtine si de a prelucra informatii despre dvs. din aceste surse, pentru a investiga si a urmari orice incalcare suspectata sau potentiala.

Consimtamant: este posibil sa obtinem informatii de la parti terte, in cazul in care ati fost de acord sa comunice aceste date catre noi prin, exprimandu-va consimtamantul de ex. bifand o casuta care va spune ca doriti ca informatiile dvs. sa fie partajate cu noi.


Dezvaluirea si utilizarea suplimentara a datelor dvs.
Utilizam o serie de terti pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta sa ne desfasuram afacerea si care proceseaza informatiile dvs. pentru noi in numele nostru, respectiv:

  • Furnizorii de servicii de telefonie
  • Furnizori de servicii de e-mail
  • Furnizorii de servicii IT
  • Dezvoltatori de site-uri web
  • Furnizorul (furnizorii) de servicii de gazduire web
  • Furnizorii de servicii de marketing
  • Furnizor de servicii de e-mail marketing


Informatiile dvs. vor fi partajate cu acesti furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a va oferi serviciul pe care l-ati solicitat, indiferent daca aceasta solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri si servicii de la noi.

Noi nu afisam identitatea furnizorilor nostri de servicii in mod public, din motive de securitate si din motive de competitivitate. Daca totusi doriti informatii suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, va rugam sa ne contactati direct prin prin e-mail la adresa [email protected] si va vom furniza astfel de informatii in cazul in care aveti un motiv legitim de a solicita acest lucru

Consultanti
Ocazional, obtinem sfaturi de la consultanti, cum ar fi avocati, firme de audit, profesionisti in relatii publice si firme de cercetare sociologica. Vom partaja informatiile dvs. cu aceste parti terte numai in cazul in care este necesar sa le permitem acestor terte parti sa ne ofere consultanta relevanta. Consultantii nostri se afla in Romania.

Parteneri de afaceri
Partenerii de afaceri sunt intreprinderile cu care lucram si care furnizeaza bunuri si servicii asemanatoare celor oferite de noi, care sunt complementare propriei noastre afaceri sau care ne permit sa furnizam bunuri sau servicii pe care nu le putem oferi singuri. Partajam informatii cu partenerii nostri de afaceri, in cazul in care ati solicitat servicii pe care acestia le furnizeaza, fie independent, fie in legatura cu propriile noastre servicii si pentru a ne putea indeplini obligatiile contractuale fata de dumneavoastra. Partenerii nostri de afaceri isi desfasoara activitatea in domeniul serviciilor turistice (hoteluri, transportatori, companii aeriene, touroperatori, etc). Partenerii nostri de afaceri se afla in Uniunea Europeana si in afara Uniunii Europene.

Pentru mai multe informatii despre garantiile utilizate atunci cand informatiile dvs. sunt transferate in afara Spatiului Economic European, consultati sectiunea din aceasta politica de confidentialitate de mai jos intitulata Transferul datelor dvs. in afara Spatiului Economic European.

Contractori independenti
Ocazional folosim contractori independenti in afacerea noastra. Informatiile dvs. vor fi distribuite unor contractori independenti numai in cazul in care este necesar ca acestia sa indeplineasca serviciul pe care i-am contractat sa il indeplineasca in legatura cu afacerea noastra.

Colaboratorii nostri independenti sunt ghizi turistici sau insotitori de grupuri sau reprezetanti locali ai societatii in diferite destinatii turistice.  

Asiguratori
Vom dezvalui informatiile dvs. asiguratorilor nostri in cazul in care este necesar sa o facem, de exemplu: daca optati pentru sistemul de asigurari in momentul achizitionarii unui pachet turistic, sau ulterior, in legatura cu o reclamatie sau o eventuala cerere pe care o primim / o facem sau in conformitate cu obligatiile noastre generale de dezvaluire, conform contractului nostru de asigurare cu acestia. Asiguratorii nostri se afla in Romania.

Nu afisam identitatea tuturor celorlalte parti terte cu care putem partaja informatii din motive de securitate si pentru pastrarea avantajului competitiv. Daca totusi doriti informatii suplimentare despre identitatea unor astfel de parti terte, va rugam sa ne contactati direct prin e-mail la adresa [email protected] si va vom furniza astfel de informatii in cazul in care aveti un motiv legitim de solicitare si doar daca am partajat informatiile cu astfel de terte parti, de exemplu).

Vom dezvalui informatiile dvs. unui cumparator sau vanzator potential sau real in contextul unei vanzari sau achizitii de afaceri, al unei fuziuni sau al unui eveniment similar, real sau potential.

Dezvaluirea si utilizarea informatiilor dvs. din motive legale
Indicarea unor posibile acte criminale sau amenintari la adresa sigurantei publice catre o autoritate competenta
Daca supectam ca a avut loc un comportament criminal sau potential, vom avea nevoie, in anumite circumstante, sa contactam o autoritate competenta, cum ar fi politia. Ar putea fi cazul, de exemplu, daca banuim ca s-a comis o frauda sau o infractiune cibernetica sau daca primim amenintari sau comunicari rau intentionate fata de noi sau fata de terti.
In general, va trebui doar sa va procesam informatiile in acest scop, daca ati fost implicati sau afectati de un astfel de incident intr-un fel sau altul.

Vom utiliza informatiile dvs. in legatura cu punerea in aplicare sau cu potentialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informatii cu agentiile de colectare a datoriilor, daca nu platiti sumele datorate atunci cand sunteti obligat contractual sa faceti acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (in cazul in care am incheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem in temeiul dreptului de autor sau dreptului delictual).

in legatura cu un litigiu sau o procedura juridica sau potential juridica

Este posibil sa fie necesar sa utilizam informatiile dvs. daca suntem implicati intr-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terta, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotarari judecatoresti sau a unui proces similar.

Pentru respectarea continua a legilor, reglementarilor si altor cerinte legale

Vom utiliza si procesa informatiile dvs. pentru a respecta obligatiile legale la care suntem supusi. De exemplu, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. in baza unei hotarari judecatoresti sau a unei citatii, daca primim una.

Obligatia legala: obligatiile legale de a divulga informatii care fac parte din legile Romaniei sau daca acestea au fost integrate in cadrul juridic al Romaniei (de exemplu sub forma unui acord international pe care Romania l-a semnat).

Durata stocarii datelor dvs.
Aceasta sectiune stabileste cat timp pastram datele colectate. Am stabilit perioade de pastrare specifice acolo unde este posibil. In cazul in care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retentie.

Perioade de retentie
Log-uri de server: pastram informatii log-urile serverului pentru o perioada de 6 luni.
Informatii privind comenzile plasate: atunci cand plasati o comanda pentru bunuri si servicii, pastram aceste informatii timp de cinci ani de la incheierea exercitiului financiar in care ati plasat comanda, in conformitate cu obligatia noastra legala de a pastra inregistrari in scopuri fiscale.
Corespondenta: atunci cand faceti o cerere sau ne contactati din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de contact sau telefonic, vom pastra informatiile dvs. atata timp cat este necesar sau pana la solicitarea dumneavoastra expresa de a va sterge datele, ce va fi aplicata in mod coroborat cu obligatiile legale stabilite in sarcina noastra.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de pastrare
In orice alte circumstante, va vom pastra informatiile doar atat timp cat vor fi necesare, luand in considerare urmatoarele:
scopul si utilizarea informatiilor dvs. atat in prezent, cat si in viitor (spre exemplu, daca este necesar sa continuam stocarea acelor informatii pentru a continua sa ne indeplinim obligatiile in baza unui contract cu dvs. sau sa va contactam in viitor;
daca avem o obligatie legala de a continua prelucrarea informatiilor dvs. (cum ar fi orice obligatii de pastrare a inregistrarilor impuse de legea sau reglementarile relevante);
daca avem orice temei pentru a continua prelucrarea informatiilor (cum ar fi consimtamantul dvs.);
daca avem un interes legitim pentru a continua prelucrarea datelor dvs.;
nivelurile de risc, cost si responsabilitate implicate in continuarea detinerii informatiilor.
 

Securizarea informatiilor dvs.
Luam masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a va asigura informatiile si pentru a le proteja impotriva utilizarii neautorizate sau ilegale si a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
partajarea si furnizarea accesului la datele dvs. in masura minima necesara, sub rezerva restrictiilor de confidentialitate, acolo unde este cazul si in mod anonim, ori de cate ori este posibil;
folosirea serverelor securizate pentru stocarea informatiilor;
verificarea identitatii oricarei persoane care solicita accesul la informatii inainte de a le acorda acces la informatii;
utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informatie pe care ni le trimiteti prin intermediul oricaror formulare de pe site-ul nostru web)

Transmiterea de informatii catre noi prin e-mail
Transmiterea informatiilor pe internet nu este in intregime sigura si daca ne trimiteti informatii prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceti acest lucru in intregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputatiei, daune, datorii sau orice alta forma de pierdere sau de prejudiciu suferita de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informatii prin astfel de mijloace.

 

 


Date personale sensibile

'Date personale sensibile' sunt informatii despre un individ care dezvaluie originea rasiala sau etnica, opiniile politice, credintele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informatiile genetice, informatiile biometrice in scopul identificarii unice a unui individ, informatiile privind sanatatea sau informatiile privind viata sexuala sau orientarea sexuala a unei persoane fizice.
In situatii specifice, colectam "date personale sensibile" privind sanatatea, calitatea de membru al unui sindicat si date ale minorilor (nume, prenume, varsta, CNP, serie si numar de pasaport).
Datele personale privind sanatatea ne sunt furnizate de utilizatori atunci cand au cerinte speciale cu privire la serviciile de transport sau serviciile de cazare pe cale le achizitioneaza (de exemplu: alergii – solicitarea unui meniu special la hotel, dizabilitati – solicitarea unui hotel cu rampa, etc.
Datele personale privind calitatea de membru al unui sindicat le prelucram deoarece in baza unor parteneriate cu anume sindicate, membrii acelor sindicate pot beneficia de anumite facilitati si discount-uri.
Datele minorilor le prelucram pentru desfasurarea in conditii optime a serviciilor contractate de catre reprezentantii legali ai minorilor.

Daca, totusi, ne transmiteti din greseala sau in mod intentionat alte informatii personale sensibile, veti fi considerat ca ne-ati dat in mod explicit consimtamantul sa procesam informatiile personale sensibile in conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor.


Modificari ale politicii noastre de confidentialitate

Actualizam si modificam periodic politica noastra de confidentialitate.

Modificari minore ale politicii noastre de confidentialitate

in cazul in care efectuam modificari minore ale politicii noastre de confidentialitate, vom actualiza Politica de confidentialitate cu o noua data efectiva mentionata la inceputul acesteia. Prelucrarea informatiilor dvs. va fi guvernata de practicile stabilite in noua versiune a Politicii de confidentialitate de la data efectiva a acesteia.

Modificari majore ale politicii noastre de confidentialitate sau a scopurilor pentru care procesam informatiile dvs.

in cazul in care efectuam modificari majore ale politicii noastre de confidentialitate sau intentionam sa utilizam datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat initial, va vom notifica prin e-mail (daca este posibil) sau prin publicarea unui anunt pe site-ul nostru web.

Va vom furniza informatiile despre modificarea in cauza si despre scopul si orice alte informatii relevante inainte de a ne utiliza informatiile dvs. pentru noul scop.

Ori de cate ori este necesar, vom obtine consimtamantul dvs. prealabil inainte de a utiliza informatiile dvs. intr-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat initial.

 

Confidentialitatea minorilor

Deoarece ne pasa de siguranta si confidentialitatea copiilor online, nu contactam cu buna stiinta sau nu colectam informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informatii de orice fel de la persoane cu varsta sub 18 ani.

Este posibil sa primim informatii referitoare la persoane care nu au implinit varsta de 18 ani prin fraudarea sau inselaciunea unui tert. Daca suntem instiintati despre acest lucru, de indata ce vom verifica informatiile, atunci cand legea cere acest lucru, vom obtine imediat consimtamantul parental adecvat pentru a utiliza aceste informatii sau, daca nu putem obtine consimtamantul parintilor, vom sterge informatiile de pe serverele noastre. Daca doriti sa ne anuntati primirea de informatii despre persoanele cu varsta sub 18 ani, va rugam sa faceti acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected]


Ai întrebări? Noi îți răspundem

Andreea @ MiCasa Travel
0722136798
Luni - Vineri 09:00 - 15:00
Iustina @ MiCasa Travel
0722635110
Luni - Vineri 09:00 - 15:00
Ai întrebări? Noi îți răspundem

Andreea @ MiCasa Travel
0722136798
Iustina @ MiCasa Travel
0722635110